Inzite Marketing
  Forside   Det kan vi hjælpe med   Konceptet   Budgetoptimering   Kontakt
 
<b><br><h2>CMS-SYSTEMER, WEBSHOPS M.M.</h2></b><br>Måske er du allerede velforsynet med cms-system og/eller<br>webshop. Men, hvis ikke dine løsninger er tidssvarende,<br> kan vi hjælpe det rationelt på plads.<br><br> Platformen er netop KUN en platform, og derfor bør den<br>ikke fylde væsentligt i budgettet.
 

Faldgruber ved valg af cms-system og webshop

Man skal passe meget på med den betydning og de egenskaber, man tillægger sine softwareløsninger - det gælder ikke mindst web-software. Det er naturligvis meget vigtigt, at man træffer de rigtige valg og sørger for at basere sig på tidssvarende platforme. Men det tekniske fundament skaber ikke succes i sig selv - heller ikke, selv om man i etableringsfasen har sørget for at få struktur og indhold fornuftigt på plads. En god web-løsning er, hverken mere eller mindre, end et værktøj, som kun giver fuldt udbytte, hvis den anvendes aktivt, korrekt og fyldestgørende.
                                    
Grundregel nr. 1:
Specielt når det gælder webløsninger har rigtig mange virksomheder - måske endda gentagne gange - investeret i nyt CMS-system eller ny shop, som lever op til alle tidens krav - uden nogensinde at få et reelt udbytte af den. Årsagen er sjældent systemet, men næsten altid måden det anvendes (eller ikke anvendes) på.

Grundregel nr. 2:
Hvis der er behov for ny software, bør man være meget opmærksom på både egenskaber og pris. Nogle udbydere slipper fortsat afsted med at sælge CMS-systemer og shop-systemer til priser, der hører fortiden til. Selv meget vidtrækkende software kan anskaffes til forholdsvis overkommelige priser.

Grundregel nr. 3:
Der findes meget dyre "gratis" cms-systemer i kategorien Open Source. Fælden består her i, at systemet nok er gratis, men dels kan de nødvendige konsulenttimer være næsten umulige at opdrive - og dels kan de samme konsulentpriser befinde sig i "sværvægtsklassen".

Man bør, med andre ord, se sig grundig for, og med den rette vejledning er det ikke så svært endda.

 

Det rationelle valg


Der findes et stort udbud af kvalificerede løsninger, og en stor del af disse kan anskaffes eller anvendes på licens til meget overkommelige penge. Den grundliggende software bør alt andet lige kun udgøre en meget lille del af dit samlede markedsføringsbudget. Vi kan hjælpe dig med at træffe rationelle valg ud fra bl.a. følgende overordnede tjekliste:

CMS-SYSTEM:
  • Hvilket omfang har dit forventede behov?
  • Har du behov for udvikling af specialfunktioner?
  • Skal der være flere/mange redaktører på løsningen?
  • Skal løsningen integreres med andre systemer/database?
  • Er faciliteterne til Google optimering up-to-date?
  • Er der rationel tilgængelighed til teknisk support og evt. udvikling?

SHOP-SYSTEM:
  • Bør shoppen integreres med dit ERP-system?
  • Bør shoppen have sin egen udvidede forretningslogik?
    - Lagerstyring?
    - Prisgruppestyring?
    - Variantstyring?
  • Skal shoppen køre i samspil med CMS-system?
  • Skal shoppen være B2C-fokuseret, B2B-fokuseret eller begge dele?
  • Er faciliteterne til Google optimering up-to-date?
  • Er der rationel tilgængelighed til teknisk support og evt. udvikling?

Meget ofte har en ny INZITE kunde allerede et fuldt funktionsdygtigt system - og det sker også ofte, at løsningen kan bringes up-to-date, med nogle få justeringer. Andre gange viser det sig naturligvis hensigtsmæssigt at skifte til nyt tidssvarende system.
 
 
 
 
INTERNE GENVEJE
Fremdrift & Vedligehold
Webdesign med mere
Google optimering
Google AdWords kampagner
 
Markedsføring på Facebook
Optimering af platforme
Konceptbeskrivelse
Budgetoptimering
INFOLINKS
INZITE på Facebook
Abonner på RSS feeds
Søg på Google
Domænetester

info@inzite.dk